Program kurzů

   
   

Pro pracovníky hotelů

 
 
  • Dealing with enquiries about accommodation – konverzace spojená s ubytováním
  • Describing rooms – popis místností
  • Running a small hotel – provozování malého hotelu
  • Reservation procedure, checking in – rezervace ubytování, ubytování
  • In the restaurant – v restauraci
  • Checking out – odhlášení z hotelu
  • Dealing with complaints – vyřizování stížností
  • Hiring a car – pronájem vozu
  • Cultural differences – kulturní rozdíly
  • Conference facilities – vybavení potřebné pro pořádání konferencí
  • Arranging an itinerary – vypracování cestovního plánu
  • Assessing tour group needs – požadavky turistických skupin
 


Pro pracovníky recepcí – v hotelích, cestovních kancelářích apod.

 
  • Polite language – zdvořilostní fráze
  • Making offers – nabídky
  • Giving information, instructions – poskytování informací, dávání pokynů
  • Listening to questions and requests – poslech: dotazy a požadavky
  • Listening for general and specific information – poslech: obecné a specifické
  • informace
  • Business correspondence, form filling – obchodní korespondence, vyplňování
  • formulářů
  • Telephone language – jazyk používaný při telefonování
  • Making arrangements – plánování, organizování programu apod.
  • Manipulating times, dates, figures – používání časových a číselných údajů
  • Simple meetings – jednoduchá jednání
  • Practice of the language etc. – procvičování komunikačních schopností se
  • zaměřením na prostředí hotelů, cestovních kanceláří ad.
 


Obchodní komunikace


 
   
  • Jobs and responsibilities - Popis pracovní náplně a kompetencí
  • Telephoning - Řešení pracovních problémů po telefonu
  • Planning - Plánování
  • Telephoning - Telefonování a výměna informací po telefonu
  • Visitors - Obchodní návštěvy
  • Describing Trends - Interpretace číselných údajů, popis grafů
  • Product and servicies - Popis produktů, které společnost vyrábí nebo prodává,
  • příp. služeb, které poskytuje
  • Meetings - Jednání, obchodní schůzky
  • Correspondence - Obchodní korespondence
  • Relationship building - Pracovní vztahy
  • Agreeing procedure - Zahájení a organizace jednání
  • Exchanging information - Výměna informací
  • Questioning clients - Získávání informací od zákazníků a dodavatelů
  • Bidding - Nabídková řízení, tendery
  • Bargaining - Uzavírání obchodů
  • Settling and concluding - Ukončení jednání
  • Trade - Vnitropodnikové vztahy
 
 


English for law - Právní angličtina

 
   
  • The Classification and Study of Law - Klasifikace a studium práva
  • State and Government - Stát a vláda
  • The Constitution - Ústava
  • Interpretation of Statutes and EU Law - Interpretace právních statutů a práva EU
  • The Judicial System - Soudní systém
  • Civil Law - Občanské právo
  • Commercial Law - Obchodní právo
  • Labour Law - Pracovní právo
  • Criminal Law - Trestní právo
  • International Law - Mezinárodní právo
  • Reviewing Judgments - Přezkum rozsudků

Plus discussion of current legal themes, eg. discrimination, competition, patents, internet fraud etc.
Včetně diskuzí na aktuální právní témata (např. diskriminace, konkurence, patenty, internetové podvody apod.)

 
 


Specializovaný kurz - English for computing

 
   
  • Osobní počítače
  • Operační systémy
  • On-line servis
  • Programování a programovací jazyky
  • Software
  • Zabezpečovací systémy
  • Multimédia
  • Systém přenosu dat
  • Počítačový informační systém
  • Angličtina pro správce počítačových sítí
 
 


Specializovaný kurz - angličtina pro účetní

 
    Cíl: Úvod do terminologie a způsobů komunikace, běžných v účetní praxi.

Způsob výuky: Studenti jsou situování do fiktivní společnosti, která prochází určitými změnami ovlivňujícími i účetnictví.

 
   
  • profit and loss account - účet zisků a ztrát
  • balance sheet - rozvaha
  • sales and profit forecast - odhad prodeje a zisku
  • ratios - ekonomické ukazatele
  • company evaluation - zhodnocení ziskovosti společnosti
  • audit and auditors' reports - audit a výkazy auditora
  • treasury management - správa financí
  • foreign exchange risk - riziko obchodu s devizami
 
 


Specializovaný kurz - angličtina pro obchodní zástupce

 
   
  • obchodní jazyk (gramatika, fráze, komunikace)
  • telefonování (získávání informací, zdvořilostní fráze)
  • společenský styk, společenské akce
  • pracovní návštěvy
  • interpretace číselných údajů
  • prezentace, přednášky
  • pracovní shchůzky a jednání
  • uzavírání dohod, smluv atd.
  • obchodní korespondence
  • obchodní dokumentace (objednávky, faktury, smlouvy)
  • řešení problémů
Program jednotlivých kurzů je vždy konzultován a upraven podle potřeb studentů.
 
 


Krátký intenzivní kurz psané angličtiny

 
 



Cíl: Cílem kurzu je zvýšit úroveň písemného anglického projevu zaměstnanců. Důraz je kladen především na větší rychlost a přesnost při komunikaci a na rozšíření oblastí použití jazyka.

Metoda: Důležitá je účast a aktivní přístup studentů, kteří probranou látku aplikují na řešení reálných obchodních problémů a tímto způsobem si ji i během výuky procvičují.

Náplň: Studenti jsou seznámeni se způsobem psaní úředních dopisů, faxů, e-mailů, interních vzkazů a dalších dokumentů v angličtině a naučí se, jak anglicky správně vyjádřit:


  • stížnost, připomínku a upomínku,
  • nabídku a návrh,
  • pozvání a přijetí pozvání,
  • popis,
  • podávání a získávání informací ad.

    Další možností je výuka a procvičování jazyka používaného v různých:

  • formulářích, tabulkách a prohlášeních,
  • propagačních materiálech,
  • při prezentaci grafických a číselných údajů ad.